...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست

خرید بک لینک
امشب یجورایی خیلی شب خاصی بود برام .. خیلی چیزا برام مشخص شد.. از یه فال شروع شد..که تمام خاطرات گذاشتمو کشید جلوی چشمم..روزهایی که عاشق بودم و روزی که بخاطر عشقم گریه کردم ..روزی که بهش گفتم دوسش داشتم و تو جواب فقط بهم گفت : مرسی که بهم گفتی ، برام خیلی ارزش داشت.. گذشت و از ایران رفتم.. اونم سختیهای خودش رو داشت..باز اونم گذشت..از آینده شنیدم.. با اینکه همیشه برای تفریح فال میگرفتم اما امشب همه چیز فرق میکرد ! خلاصه که چشمم رو خیلی چیزها باز شد.. خدا جونم مرسی..درسته که الان خیلی نگرانم برای همه چی .. اما میدونم زمان همه چیز رو حل میکنه و خدا همیشه هوامو داره .. ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 0:33

از یه جای به بعد تو هم میشی مثل خودشون..

اینجوری نیستی ها.. اما میشی..

انقدر محبت میکنی و بد رفتاری میبینی تا بالاخره یه جایی به خودت میای..

با خودت میگی : مهربون بودن برای کسی لیاقت میخواد..

نه اینکه هرروز بیشتر از روز قبل بد رفتاری و بی احترامی ببینی..

اینجوری میشه که اعتماد و دوست داشتن کم کم کمرنگ تر میشه و گاهی شاید از بین بره..

...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 0:33

صفحه بندی